مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:052023-11-27حوادث

اطفای 53 هکتاری حریق در جنگل های گیلان


سرپرست منابع طبیعی گیلان، از انجام عملیات اطفای حریق در سطح 53 هکتار از عرصه های جنگلی استان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر کلیه حریق ها مهار شده است.

- ایسنا/گیلان سرپرست منابع طبیعی گیلان، از انجام عملیات اطفای حریق در سطح 53 هکتار از عرصه های جنگلی استان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر کلیه حریق ها مهار شده است.

سید مازیار رضوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وزش باد گرم طی 48 ساعت گذشته در استان گیلان و شعله ور شدن آتش در سطح عرصه های جنگلی، اظهار کرد: 11 شهرستان گیلان شامل آستارا، تالش، رضوانشهر، ماسال، فومن، شفت، لنگرود، لاهیجان، سیاهکل، املش و رودبار طی این مدت درگیر آتش سوزی شدند.

وی با بیان اینکه وزش باد گرم تا بعد از ظهر امروز در گیلان ادامه دارد، افزود: کلیه نیروهای حفاظتی منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست و امدادی و آتش نشانی و بسیجی و مردم محلی در عرصه ها حضور دارند تا مانع از شعله ور شدن آتش در عرصه های جنگلی و مراتع شوند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از انجام عملیات اطفای حریق در سطح 53 هکتار از عرصه های جنگلی استان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر کلیه حریق ها مهار شده است.

رضوی با بیان اینکه عملیات اطفا در اراضی جنگلی تالش ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سیاهکل، شفت، ماسال و تالش بیشترین مساحت درگیری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای 53 هکتاری حریق در جنگل های گیلان

اطفای 53 هکتاری حریق در جنگل های گیلان